Puan vermedi·639 syf.····Okunma: 30 Kasım 2025 00:17 Yaşar Kemal…
Bir şaheseri bitirmiş bulunmaktayım. Bundan bi on beş-yirmi yıl sonra, hala gözlerimin sağlam kalacağını umud ederek, tekrardan okuyacağım bir eser. Benim için İnce Memed 1 ve İnce Memed 4 ün yeri bambaşka. Son kitap boyunca her bölümde “umarım şimdi değil” diyerek bir heyecanla devam ettim. Serinin son kitabı bana gerçekten çok şey kattı. O zamanlar ne yaşanmışsa, şimdi misliyle yaşanıyor, gelin görün ki bizde İnce Memedler yok. Çok güzeldi. Çok etkilendim.
Teşekkür Ederim saygıdeğer Yaşar Kemal, bize böyle bir eser bıraktığın için ve kendi adıma bana bir travma yaşatmadığın için :)
İnce Memedler Yaşasın!