Dünya klasikleri deyince akla ilk gelen eser bu ama ben bunu beğenmedim ya dürüstçe bunu söylemem gerek.Eser bayağı akıcı ve anlaşılır dili var ben beş günde bitirmiştim.Gereksiz uzatılmış yedi yüz sayfa ne ya yüzüncü sayfada zaten cinayet işliyor Raskolnikov geri kalan altı yüz sayfa hep tekrar falan.