İlk okuduğum psikolojik kitaplardan biriydi. Kaygılarla baş etme yollarını akıcı bir şekilde anlatmış. Ben çok sevmiştim. Henüz başımıza gelmeyen olaylara üzülmemiz yersiz. Gök gürlerken bir yıldırımın milyonlarca insan üzerinden sizin üzerinize düşme olasılığı ne kadar yok gibi degil mi peki bu panik neden? Bence okuyun....