Puan vermedi·264 syf.····Okunma: 30 Kasım 2025 16:57 İletişimsizlik sıksa da Connellın kaygılı kaçıngan bağlanmasını bir dönemki bana benzettiğim için okumaya devam ettim .Duygularının yoğunluğunu ifade edememesi sosyal çevre baskısına aşırı duyarlı olması kitapta güzel hissettirilmiş . Mariannenin kendini değersiz hissetmesi kitap boyu beni üzdü ama sonlara doğru sevilmeye layık değilim algısından çıkıp biraz da olsa öz saygısını anlaması okuduğuma değdi .