·208 syf.····Okunma: 30 Kasım 2025 23:59 Sayfa az ama benim için okuması zor bir kitaptı. Öncelikle yas ile ilgili hassasiyeti olan biri için kitap zor olabilir. Okudukları dönem önemli bence Kitabın çoğu yerinde gözüm doldu. Ağladığım yerlerde oldu. Yazarın okuduğum ilk kitabı. Yazım dilini beğendim. Kitaptaki çoğu şey tanıdıktı. Bu yüzden etkisi de fazla oldu bende. Tavsiye ederim okumak isteyenlere.