Amerikan kültürünün bir döneminin kısır döngüsüne ilham bir eser. Yarı otobiyografik olsa da gezi yazısı Tadı da var. Kendi Hayat hikayesinden de bahsettiği üzere bizim kültürümüzün uzağında bir yerde. Yozlaşmış bir kültürün içerisinde oldukları, cinsel ilişkinin bir ihtiyaç olduğu yanılgısından belli. Beğenmediğimi dillendirmek istedim. Çünkü yaşadığı olaylarda yüzeysel geçiyor ve yarı otobiyografik olunca da ünlü bir kişinin kendi hayatını ondan daha fazla bilmek isteyen kişilere sunduğu bir yazı gibi.