·16 syf.··Beğendi
···Okunma: 17 Mayıs 2006 21:10 Henüz 2. sınıfa giden ufak bir çocukken okumuştum bu kitabı, çok sevmiştim ve defalarca hiç sıkılmadan okumuştum. Hatta okurken kahkaha attığım tek kitaptır.
Çocuklar için kesinlikle eğlenceli, hayal gücünü geliştirebilecek bir kitaptır.