·158 syf.··Beğendi
···Okunma: 09 Aralık 2024 16:53 Tıp fakültesinden yeni mezun olan genç bir doktor ücra bir kasabaya tayin olmuştur. Her ne kadar bilgileri taze olsa da genç yaşının verdiği tecrübesizlikle korku ve stres içindedir.
Yazarın okuduğum ilk kitabıydı. Yazım dili çok hoştu. Doktorun yaşadığı stresi, heyecanı ve küçük kasabalarda yaşamanın verdiği zorluk ve yetersizlik çok güzel yansıtılmıştı. Yazar keşke daha fazla eser vermiş olsaydı. Sanırım bu kitaptan sonra "Köpek Kalbi" kitabını da öneriyorlar. Onu da bir zaman okumayı planlıyorum. Ama en güzel kitabı buymuş tabi.