Tiyatro Oyunu okumayı çok seviyorum bu kitabın bir tiyatrosu olursa gitmek o kadar isterim ki, bu arada hayatımda sadece 1 kez küçükken gitmiştim tiyatroya onuda hiç hatırlamıyorum
Kitabın sonu Romeo ve Julieti andırdı 14 yaşında kı Şefika ve 19 yaşındakı tıp öğrencisi kuzeni Ata arasında kı aşkı ve Şefikanın paşa'ya verilmek istemesi üzerine kızın dertden hastalanması küçük bir kızın ailesini sefaletden kurtarma uğruna feda olması çok güzel işlenmiş