Kitabı hiç beğenmedim. Hristiyanlık hakkında dini göndermeler dolu. Ama beğenmeme sebebim 109 sayfada ki konuşmada Hz. Muhammed(sav) için yalancı peygamber ibaresini kullanmış. Aynı hikâye içinde dede Müslüman beldelerin için başka suçlamalar da var. Bence bir Müslüman böyle bir kitaba para vermemeli.