Bu kitapta en çok sevdiğim şey, sunduğu sakinlik ve samimiyet oldu. Okurken gerçekten o kitabevinin içine giriyormuşum, raflar arasında dolaşıyormuşum gibi hissettim. Her karakterin hayatında başka bir dönemden geçiyor olması boşanma sonrası toparlanmaya çalışan biri, mezun olup iş arayan bir genç ve ergenlik döneminde bir öğrenci olması kitabı daha hayata dair kılıyor.
Her biri kendi yolunu bulmaya çalışıyor ve bu süreç, büyük başarılar gibi görünmese de aslında çok değerli. Kitabın da söylediği gibi hayatın bir noktasında küçük bir seçim yapabilmek bile bazen başlı başına bir başarı.
Normalde hızlı bitirebileceğim bir kitaptı ama hissettirdiği sıcaklık tam ihtiyacım olan şeydi sanırım. Bu yüzden okumayı yavaşlatıp tadını çıkarmak istedim. Bana eşlik eden, iyi gelen bir hikâye oldu.
Sakin ilerleyen, iç ısıtan, karakterlerin dönüşümüne yakından tanık olabileceğiniz bir kitap arıyorsanız kesinlikle önerebilirim.