·288 syf.··Beğendi
···Okunma: 03 Aralık 2025 04:48 Yaşadığım şoktan ötürü kitabı bitirdiğim gibi giriyorum bu incelemeyi. Bu sefer olmadı. Gerçekten de üzüldüm olmamasına çünkü ters köşeyi beklerken bir yerde acaba bizim kız mı her şeyi yapıyor diye bile düşünmüştüm. Ama sona geldiğimizde yine olaylarla alakasının olduğunu asla bilemeyeceğimiz birisi çıktı. Böyle olunca ben o kitaba "ters köşe" demek istemiyorum, diyemiyorum. Kitapta en vasıfsız görünen insanı bir anda ortaya çıkarıp aslında her şeyi ben yapmıştım diyince ters köşe yapılmış olmuyor. Kızımızın en sonda Tim'le Shane'nin birlikte hareket ettiğini düşünmesi bile en mantıklı senaryoydu. O gerçekten bir ters köşe olabilirdi.
Kitabın geneline baktığımızda, hadi delicesine aşık olduğun adamın annesini tanımıyorsun ordaki kimse mi tanımıyor? Ya da kararsızlık seviyen ne kadar yükek ki bir gün Tim'e bir gün Shane'e inanmaya başlıyorsun. Ve gardiyan bile Shane hakkında seni uyarmışken... Üstelik çocuk oyuncağı gibi fikrin değiştikçe birini hapse tıkıp diğerini çıkarıyorsun. Kısaca bu yazarın kitaplarına her seferinde bayıldığımı söyleyen biri olarak bu kitabı hayal kırıklığıydı. Akıcılığı yine çok güzeldi ve kitabı Tim ve Shane işbirliği yapmıştı kısmında bitirse kitap efsane olabilirdi. Bu şekilde olmamış...