·191 syf.··Beğendi
···Okunma: 19 Nisan 2018 09:51 Kitabı çok beğendim. Yazarın dilini de beğendim. İki adam; Rakım Efendi ile Felatun Bey. Doğunun iyi yanları ve batının kötü yanları bu iki adam üzerinden anlatılıyor. Rakım efendi işinde gücünde var gücüyle kendisini evine adamış Doğu adamı; Felatun bey babasından kalan mirası tiyatrocu kadına yedirip sıfırı tüketen batının adamı. Listenize ekleyin. Değecektir.