Kitap hakkındaki düsüncem
Puan vermedi·270 syf.··
2025 1. kitabı
Kitap sen ben biz çerçevesinde,biz olmayı anlatiyor . İş yerinde , evlilikte ,aşk ve sevgide , ailede ,toplumda birlik içersinde yaşayabilmesi ve bunu bireysel değil toplu bir şekilde karşılık alarak yapabilmeyi çarpıcı örnekler ile anlatıyor . doğan hocamin mükemmel bir eseri ..
Duygu ve Düşünce
İçimizdeki BizDoğan Cüceloğlu · Remzi Kitabevi · 20173,248 okunma
·
61 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.