·502 syf.····Okunma: 01 Aralık 2025 21:56 Bu kitaba inceleme yazıp yazmama konusunda kararsız kaldım. Başlarda Silas’a sinir sistemim dayanmadı bu yüzden aklımda bol sövmeli bir eleştiri vardı ama sonradan düzelince aklıma yazacak başka bir şey gelmedi.
Ters harem kurgusu özlemimi dindirdi mi açıkçası dindirmedi. Sable “aptal sarışın” kalıbına tam anlamıyla uyan bir karakter. Yani kızım, Silas zamanında sana o kadar boktan davranmış yetmemiş hâlâ öyle davranmaya devam ediyor ne diye onunla sevişiyorsun sonradan da ağlamaya zırlamaya başlıyor eee adam sanki sana bunca zaman bebek gibi davrandı yani salak mısın sen? Levi’nin tripler beni benden aldı zaten. Dayton sarışın olduğu için ona bir şey diyemiyorum. Zaaflar… Kai’a sevdim.
İkinci kitabından daha güzel şeyler bekliyorum en azından benim ters harem zevkimi dolduracak kadar.
Xoxo