·560 syf.····Okunma: 04 Aralık 2025 00:46 Kitabı ilk çıktığı zamanlarda heyecanla alıp okuduğumu hatırlıyorum. O zamanlar en sevdiğim kitaptı. Yıllarca tekrar okumak için bekledim. Defalarca elim gitti. Aynı zevki alamazsam diye tekrar okumaktan korktum. Yıllar sonra en sevdiğim kitap olamasa bile ona çok yakın bir heyecanla okuyabilmek, kitap okumaya ilk başladığım zamanları tekrar yaşayabilmek... Buraya kadar anlaşılmadıysa diye eklemek istiyorum harika bir seri. Popüler bir kitap ancak daha fazlasını hakediyor. Keşke dizisi ya da filmi yapılsa. Bir gece sabahlarken izleyebilmek isterdim.