• “…çünkü hayatın en sonunda kötü bir romana bu kadar benzeyebileceğini kabul etmek gelmiyordu içimden.”
Bütün bir kasabanın bildiği sırrın, adım adım bir trajediye dönüşmesi... Bu kitap sadece bir cinayeti değil toplumun duyarsızlığını anlatıyor. Olayların içinde kaybolup okurken kendinizi çaresiz bir tanık gibi hissediyorsunuz. Özellikle kasaba halkının vurdumduymazlığı, 'nasıl olsa biri durdurur' rahatlığı ve kaderin kaçınılmazlığı sizi sinirlendiriyor. İnsan doğasına tutulmuş korkutucu bir ayna. Hem incecik hem de tonlarda ağırlıkta bir eser. Etkisinden uzun süre çıkamayacaksınız.