Çocuk psikolojisi ve travmaları hakkında yazılmış çok güzel bir kitap. Beni ağlattığı noktalarda oldu.0-3 yaş aralığında bize verilen sevgi,iletişim,dokunuş vs. nin bizim için ne kadar önemli olduğunu bizim gelişimimizi olumlu/olumsuz ne kadar da çok etkilediğini öğretiyor. Anlattığı çoğu travmatik çocukların hikayelerini nasıl sizi derinden etkileyeceğini okuyup görmenizi isterim