Eskiden kızıma kitaplarını ben okurdum. Şimdi Dinozor İtfaiyeciler’den itibaren kendi kitaplarını kendi okuyor. Bir kaç ayda okumayı sökmesi, yanımda oturup o büyülü dünyaya kendi adımlarıyla yürümesi bir anne için nasıl gurur verici bir duygu anlatamam. Bu kitabı da bir kaç günde bitirdi hatta son 3 sayfasını okula geç kalma pahasına bitirip evden öyle çıktı ve çok beğendi. Akşam okuldan geldiğinde kitap hakkında sohbet etmek için ben de şimdi okudum. Yardımseverlik gibi bir değer için çocukların okuyabileceği ilk okuma serisinden beğendiğimiz güzel bir kitap oldu. İyi okumalar diliyorum :)