·252 syf.····Okunma: 05 Aralık 2025 23:27 Yazarın her telden bir şey denediği bir kitaptı. Başlangıçta dönem romanı havası veren romantik konuda bir anlatım vardı ancak ilerledikçe ana karakterin zihninde kurduğu korku öğeleri olan olaylar vardı gotik hava verilmeye çalışılmış sanırım. Bazı bölümler sanki çok hızlı geçilmiş gibi hissettirdi. Özellikle sonu aceleye gelmiş gibiydi.
Yazarın okuduğum ilk kitabı olduğu için diğer eserlerinde de böyle mi bilmiyorum ama kitabın içinde yazarın kendi ağzından kurduğu cümleler vardı. Bu tarz bir anlatımdansa olayları tamamen hikâye akışı içinde sunmasını tercih ederdim.
Yine de genel olarak hoşuma gittiğini söyleyebilirim.