·176 syf.····Okunma: 06 Aralık 2025 04:04 İmparator Tanrıyken kitabıyla birlikte Julie Otsuka’nın dilimize çevrilmiş tüm kitaplarını okumuş oldum. Gönül rahatlığıyla söyleyebilirim ki hâlâ en sevdiğim kitabı #k:12656. Otsuka, büyük duyguları küçük ayrıntılar üzerinden anlatma konusunda bence oldukça başarılı. Okuru yoğun bir duygu akışıyla boğmuyor; aksine soğuk ve sakin dili fark ettirmeden sizi sarıp sarmalıyor. Hep bir adım geride duran ama o mesafeden bile sizi yaralayabilen o tonu size hissettirmeyi başarıyor. Hâl böyle olunca Otsuka’nın kitaplarını görmezden gelmek de pek mümkün olmuyor. :) İmparator Tanrıyken özelinde bir şeyler söylemem gerekirse, babanın gözünden anlatılan bölümün daha uzun olmasını isterdim. Hissettiklerini, yaşadıklarını daha ayrıntılı okumayı çok isterdim. Roman bu hâliyle de akıp gidiyor ama Otsuka’nın kalemini bir kez keşfedince insan ister istemez hep daha fazlasını bekliyor. :)