·88 syf.····Okunma: 06 Aralık 2025 11:23 Emanet Çocuk kitabının yazarından okuduğum 2.kitap. Bu da çok güzeldi. İncelikli diliyle küçücük bir kitap ancak insanın içine dokunmayı çok iyi başarıyor Emanet Çocuk'ta olduğu gibi.
90'ların filmlerini sıkılmadan defalarca izliyoruz ya bu kitapların hissiyatı da öyle. Eski evlerin sobalı evlerin sıcaklığı var içinde ya da yakıcılığı diyelim.
Tavsiye ederim.