Fetihler, Taht savaşları, güç savaşları, tavizler, gücün haksız yere kullanılması, dökülen kanlar, savaşlar, zulümler, çekişmeler vs vs vs derken şunu görüyoruz ki; biz en zayıf dönemimizde bile bir şekilde kazanmışız. Ha bittik ha biteceğiz, ha kaybettik ha kaybedeceğiz derken “şu savaşı kazandık” “bu savaştan galip döndük” diye bitiyor her başladığım dönem(özet haliyle) velhasıl net bir şekilde söyleyeceğim şu ki; bu topraklar korunmuş, bu topraklara hep sahip çıkılmış. Fetret devri hep olmuş günün sonunda ayaklanmışız. Bir fetret bir lale devri derken bir savaş dönemi gelir hazırlıklıysak (günümüzün şartlarına göre savaşmaya) yine ayaklanırız evelallah ki geliştirilen savaş teknolojimiz gereken cevabı veriyor.