Çok güzel bir kitaptı 2 kitaptan oluşuyor yazar çok güzel anlatmış yazım dili çok iyiydi sevdiğim bir yazarın kitabı bencu bu yılın en iyilerine girebilir ama kötü sonla bitmesi beni yıktı...
Beyaz Leke - 2Aslı Arslan · İndigo Kitap · 20252,877 okunma