Felsefe kitapları okumayı hiç sevmem fakat bu kitap gerçekten bambaşka, kuru kuru felsefe yapmıyor veya sana sıkıcı ve üstten bakışlı hayatı yaşama yöntemleri öğretmiyor.Hep gördüğümüz ve yaşadığımız şeyleri nedenleri ile açıklıyor üzerinde düşünmeyi ve idrak etmeyi bize bırakıyor.