Başarılı ol, en iyi sen ol zırvalarının son kullanma tarihinin geçtiği günlerdeyiz. Birisinin bunu yüzümüze vurması gerekiyordu. Behçet hoca eğlenceli anlatımıyla öyle güzel ve akıcı anlatmışki kitabın her sayfasında ağlanacak halimize güldüm. Ülkenin haline kahroldum. Ama kitabın sonunda uyandım. Madem doğduğumuz ailemizin statü olarak dışına çıkmak %1 ihtimalse elimizde geriye kalan tek çözüm cahil cesaretini biz de denemek zorundayız. İlkokul mezunu patronun altında çalışan eğitimliler her attığı adımda ürkerken, kaybedecek hiçbir şeyi olmayanlar daha cesur. Bizler de daha cesur ve farklı olmalıyız. Yoksa istatistik çöplüğünde yerimizi alacağız.
Kitabı okuduktan sonra Behçet hocanın YouTube kanalının müdavimi oldum. Aynı keyfi, kitap gibi orda da aldım. Akademisyen dediğin böyle olmalı dedirtiyor ama sonra 30 başarısız!! (Özellikle babişko Asuman ) mülakatı aklıma geliyor bir anda.. iyi ki pes etmedin hocam… Kalk Çalış Başarısız Ol!