İdamlık Genç kitabı unutulmazdı benim için. Mücadele ve ironiler...Bir gecede bitirmiştim. Gecenin üçlerinde meraktan uyuyamayıp hem hüzünlenip hem de kendi kendime kıkır kıkır güldüğümü hatırlıyorum. İyi ki okudum. Dimdik sapasaglam bir duruşu hatırlatır bana idamlık genç...