Kitap kadın ve erkek farklılıklarını ele almış. Bazı konularda sakin kalmamız ve evet biz farklı olduğumuz için böyle dememiz gerekiyormuş. Bir kadın olarak erkeğin gözünden de bakabilmeyi öğrenmiş oldum.
Ama kitap biraz biraz da kafa karışıklığı yaşamama neden oldu. Sürekli kadınların erkekleri anlaması gerekiyormuş gibi bir izlenim oluştu bende ve erkekler bazı noktalarda bana daha karışık gelmeye başladı. Her hareketilerini düşünmem gerekiyormuş gibi, söylediğim her şeye dikkat etmem gerekiyormuş gibi geldi ve bazı yerlerde bunaldım.