Merhabalar
Bugün sevdiğim bir yazar ile geldim. @cagla.fulya kaleme aldığı Günaha Davet serisinin üçüncü kitabı olan Kızıl Güz ile geldim. Serinin en sevdiğim kitabı. Yazarın akıcı bir yazımı var ve hemen yoruma geçiyorum.
Sabahları uyanmak için güzel bir sebebiniz varsa gününüz de muhtemelen güzel geçecek ve geceniz de güzel bitecek. Bahsi geçen güzel sebeb bir çok şey olabilir. Çünkü herkesin mutluluk anlayışı farklıdır. Kimisi için aşk, kimisi için sağlık, kimisi içinde onlarca şey...
Aslan yıllardır Eylül'ü deli gibi sever ama bir türlü kendisi kabul edemez ki Eylül ve aşkına sahip çıksın.
Eylül annesiz babasız ayakları üzerinde sağlam duran güçlü bir kadın. Küçüklüğünden beridir Aslan ve arkadaşları ile birlikte şuan aynı yerde çalışıyorlar.
Oda çok seviyor Aslan'ı ama zamanında yapılan bir yanlış yüzünden Aslan'a bir türlü fırsat vermez. Eylül'ün kaza geçirmesi herkesi fazla derinden sarsar. Özellikle Aslan bir an kaybedecek sandı sevdiği Güz hanımı.
Evet Eylül Aslan için Güz hanımdı.
Aslan'ın annesi ve babası olaya okadar güzel el attı ki ayakta alkışladım.
İkisinin de kıskançlık krizine girmelerini okuma çok iyiydi.
Tamam kabul Aslan'ın kıskanması çok güzeldi. Oh olsun diyemeyeceğim.
Onunda sebebleri vardı bu uzak durmada.
Aslan'ın anne babası sayesinde ikili birbirlerine açılmaya başladı.
Aslan yıllar önce yaptığı hatadan dolayı kendisini nasıl affettireceğini şaşırır.
Ama artık Eylül'ün tüm tabularını yıkan bir cümle duyar Aslan'dan.
Sonrası çok güzel gelir offf ben bu alev çifti çok sevdim sizde okuyup sever misiniz?.