·928 syf.··Beğendi
···Okunma: 06 Aralık 2025 00:00 "𝐕𝐚𝐫𝐥ığı𝐦 𝐛𝐢𝐫 𝐭𝐞𝐤 𝐬𝐞𝐧 𝐯𝐚𝐫𝐬𝐚𝐧 𝐲𝐚ş𝐚𝐦𝐚𝐲𝐚 𝐝𝐞ğ𝐞𝐫, 𝐬𝐞𝐧 𝐲𝐨𝐤𝐬𝐚𝐧 ö𝐥ü𝐦 𝐛𝐢𝐥𝐞 𝐡𝐞𝐝𝐢𝐲𝐞."
2027 - 29 yılları arasında Türkiye Cumhuriyeti'nin artık Krallık tarafından yeni yasa, yeni kurallarla, otorite edilmesine karşı ortaya 'Beyaz Leke' adında bir örgütün bu kurallar ve Krallık yanlılarıyla mücadelesini anlatan bir seri.
Kitabı bitirdikten sonra bir müddet mental çöküşe geçtim. Sanki kitabı baştan sona onlarla birlik içerisindeymişim gibi hissettiğim için sonu beni çok fazla sarstı. Evet sonlarını bu şekilde olacağını biliyordum ama inanmak istememiştim. Bu kadar acıya, bu kadar umuda karşı bir şekilde mutlu olurlar demiştim
Hain'in hiç beklemediğim biri çıkmasına mı, Defne'yle olan geçmişine mi, Defne'nin suçsuz olmasına ama söylemekte geç kalmasına mı şaşırsam bilemedim
Eftalya ve Tugay'ın son akşamlarında hep gelecekten bahsedip, çocuklarının olup mutlu bir şekilde yaşamalarını hayalde olsa okumak güzel hissettirdi ama sonrasında olanlar tam bir kıyametti
Ülke'nin Krallıktan kurtulup eski haline dönmesini fakat bunu Eftalya hariç herkesin görmesi, Tugay'ın daha fazla Eftalya'sız nefes alamamasını, ardından Eftalya ile gökyüzünde buluşmaları okuduğumda fena dağıldım Tabi sonrasında Giray ve Nida sahnelerinde yüreğim parçalandı
Fakat şöyle de bir sorun varki; bu serinin ne kadar mutlu bitmesini istesekte kitabın asıl değeri mutsuz bir finalle son vermesi daha iyi olmuş
Okumak isteyen fakat sürekli erteleyen biri olarak; eğer sizde erteliyorsanız bundan bir kaçışınız olmayacak okuyup aradan çıkartın derim
Daha fazla alıntı ve yorum için
İg: klinik_okur_1