Yungjae hiçbir şey hissedemeyen bir çocuk hayatını bir robotmuş gibi yaşıyor.Bir gün başına bir felaket geliyor o felakete bile bir tepki gösteremiyor ve tek başına ayakta kalmaya çalışıyor. Gon adında bir çocuk hayatına giriyor serseri ama içini açtığında pamuk gibi birisi bu iki zıt karakterin birbirine iyi gelmesi ve birbirini iyileştirmesi…okurken çok keyif aldım