Selam :)
6/10
·384 syf.··
2025 33. kitabı
Bilmiyorum elimde çok beklettiğim için mi yoksa biraz sıkıcı mıydı. Bu sefer kitap akmadı. O yüzden pek yorum yapmak istemiyorum. Tamamen sevmediğimden değil. Sevdiğim yerler oldu ama gereksiz uzatılmış gibiydi. Ve ben birinci kitabı daha çok sevmiştim. Kitap beş seriymiş gereksiz olduğunu düşünüyorum. Keşke tadında bitirseymiş. Bir daha elimde bu kadar kitap bekletmeyecem. Az kalsın beni rs sokacaktı...
1000Kitap
DollarsPepper Winters · Pukka Yayınları · 2024374 okunma
·
142 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.