Genelde yarıda bırakmayı sevmediğim için kendimi zorlayarak okudum ;sevmedim kitabı belki de konu bana göre değildi ya da yazar ile bağ kuramadım acaba bu yazarın başka kitabını okudum mu diye bakarken yine hiç sevmediğim başka bir kitabının da kütüphanemde olduğunu gördüm “hayaletlerim” kitabı.Ben sanırım bu yazarın kalemi ile bağ kuramıyorum