·134 syf.····Okunma: 08 Aralık 2025 09:43 Edebi bir inceleme yapmayacağım. Yazar aklına geleni yazmış. Bir konu yok, bir sonuç yok. Kitabın %80 i betimleme. Aralara bir kaç diyalog sıkıştırılmış. Belki fikrim değişir diyerek bitirdim ama bana kattığı hiçbir şey olmadı.