Bu kitabı Instagram da görmüştüm ve konusu çok hoşuma gitmişti. Ben askeri kurguları okumayı çok severim hele de ikisi de asker olunca. Ama bu kitap beni biraz hayal kırıklığına uğrattı. Okumak için heyecanlıydım ama beklediğim gibi çıkmadı. Çok çok üzülerek verdim o puanı. Kitap hep kötü demiyorum iyi yanları vardı mesela. Vatan, bayrak , şehit sevgisini o kadar iyi anlatmış ki oraları okurken acayip gururlandım. Mirhana gülmekten kitaba odaklanamadım acayip bir karakterdi. Sevsen mi yoksa yerden yere vursam mı kararsızlığı arasında gidip gidip geldim. Ama bana hitap etmedi. Mesela aşkları çok hızlı ilerledi. Bir yerden sonra noluyor lan dedim. Bazı yerler çok saçmaydı. Mesela görev sırasında askeri telsizden evlenme teklifi etmesi benim eşimde asker sorduğum da " öyle şey mi olur askeri nezaket kuralları var disiplin suçu askerden atılmaya kadar gider." Dedi. Keşke yazar buna da dikkat etseymiş. Bazı yerler çok hızlı geçti. Parmaksız Leyla'nın firuzeyi nerden tanıdığını okumadık orasını okumak isterdim. Tek kitap olduğu için mi artık bilmiyorum. Kitabın sonu mutlu bitiyor. Bu benim fikrim yinede okumak isteyenlere mani olmak istemem. Siz şans verebilirsiniz...