·350 syf.··Beğendi
···Okunma: 11 Aralık 2025 17:48 Kitap çok akıcıydı. Johnny'nin ölmesine çok üzüldüm farklı bir sonu hak ediyordu bence keşke ölmeseydi. Ama amacına ulaştığı için de mutluyum en azından mutlu bir şekilde öldü. King' in romanın yanında ABD siyaseti hakkında verdiği bilgiler çok değerliydi. Okurken hiç sıkılmadım.