Puan vermedi·335 syf.····Okunma: 12 Aralık 2025 01:41 Kitap öyle roman gibi değil. Aforizmalar,şiirler vs şeklinde yazılmış. Bölümler var içerisinde dört bölüm. Bölümlerde kendi içinde parçalara ayrılıyor. Tek oturmada soluksuz okuyayım denilebilecek bir kitap değil. Ağır ağır ve analizler ile okunmalı. Diğer eserlerini okumak daha güzel bir başlangıç olur . Konusu üstinsan(Kendi değerini kendi koyan, sürü psikolojisinden kopmuş, cesur, yaratıcı, güçlü bir tip.) altinsan( Ayrı düşünemeyen, herkes ne diyorsa onu yapan, güvenli bölgesine yapışan, ahlakı dışarıdan hazır alan tip.) güç istencii , bengi dönüş gibi konular üzerinde duruyor.
10/7