Tek solukta okunan bi kitap. Genel olarak umursamaz,duygusuz,kopuk bi hava var romanda diyaloglar genel olaylar falan çok melankolik hissettiriyor bence.(biraz spoi) sonu çok açık uçlu bitti o konuda mutlu etmedi beni. En azından karakter idam edilecekse ya da başka bir olay olcaksa bunu görmeliydik diye düşünüyorum. Sonu sanki yazar devamını yazacakmış da unutmuş ya da basmayı unutmuşlar gibi bitiyor