Yeşilçam tadında anlaması ve senaryoları kolay bir kitap. Olumlu ve olumsuz aile iletişimi üzerinde durulmuş ve oluşturulan senaryolarla sürekli ders niteliğinde canlandırmalar yapılmış. Bu senaryolar bende yüzeysellik tadı bıraktı.
Basit denk getirmeler, derinliğe sahip olmayışı... Oysa olumlu ya da olumsuz aile kavramı, işlendiğinden çok daha derin duygular barındırıyor. Kitaptaki gibi sonuç davranışların, bahsedilen önceki yaşantılardan çok daha fazla derinliği var kanısındayım. Birde keskin dönüşler..
Yakup bey olaylara dışarıdan ve arkadan bakıp direkt olarak teşhisi ve çözümü kolayca koyabiliyor ve sorun kısa zamanda çözülüyor oysa gerçek dünyada maalesef.. Ki aynı problemlerin Yakup beyin kendi özel dünyasında da yaşandığını ve geç kalınlığını ifade ediyor..
Hasılı okunası kitap, fakat uyku yerine şöyle bir şekerleme...