Ait olamamak, geçmişe takılıp kalmak, kibre yenik düşmek... Yaşantılar, acı deneyimler, yaslar hepsi bir gün geçer. Tabii buna müsaade ederseniz. Aziz Bey takıldı sadece, takılı kaldı. Maryam gitti, terk etti ve ona kini öfkesi varken Vuslat'ın hayatını mahvetti. Çok geç olmuşken Vuslat'ın varlığının değerini fark etti ama çok geç oldu. Babasına benzedi, nefret ettiği ve bir türlü affedemediği babasına benzedi ama yine alışkanlıklarından vazgeçemedi. Sonra tekme tokat kapı dışarı edildi.
Haklı mı, bence değil. Hak etti. Eskimiş aşkınızla sırf içinizden atamıyorsunuz diye Vuslat gibi karşılıksız sevgiyi bile kabullenip pencere kenarında beklettiğiniz ve geç kaldığınız kişilerin hayatını mahvedince ve sonra yüreğinde büyük bir boşlukla ölünce, onun arkasından hissettiğiniz bencil bir yalnızlıkla keder duygusunu yaşayınca haklı olmuyor size de üzülmüyoruz abi.. İzle şimdi pencere kenarından Haliç'i.