·211 syf.··Beğendi
···Okunma: 13 Aralık 2025 20:27 Kitabı çok beğendim.. Sonu tahmin edemediğimiz bi şekilde bir anda insanı içine alıyor.. Hikayenin ele alınış tarzı, kahramanların yaşadıkları, olayların birbiriyle bağlanışı gerçekten etkili.. Kitabın adının anlamını bile sonlarda kavrayabilmek güzel bi his oluşturdu.. Ve şimdi şu soruları
merak ediyorum ‘ Efsaneler kendini tekrar eder mi?’ ‘İnsan eninde sonunda korkularını yaşar mı?’