Spoiler içerir ,Bu notları kendime de yazıyorum epey zaman geçmiş sitenin ismini zor hatirladim , hevesle kitap okumaya başladığım zamanlarin üzerinden 8 yıl geçmiş , yıl 2025 sonu 33 yaşım bitiyor , kitabı henüz bitirmedim ama çok az kaldı , ruh halim donuk belki biraz üzgün Anna öldü çünkü , ne yapılabilirdi acaba diye istemsizce çözüm aramaktan kendimi alamıyorum , Joker filmini izleyenleriniz vardır mutlaka, durum son haline gelmeden yasananlar bizi olduğumuz kişiye dönüştürüyor , bir paranmetreyi değiştirerek Annayi bir türlü kuratamadim kafamadacunku yaşananlar çok dinamikti , göz alıcı bir kadın hayal ediyorum bir oğlu olan , ahenk yakaladığı biriyle tasnisiyor ve bir dans başlıyor aralarında , sonraki hamleyi çok düşünecek vaktin olmadan büyük bir arzuyla yapılmak istenen bir dans , öyle güçlü ki o açlık , arzu ,ilkbaharda çağlayan bir şelale gibi , nasıl dur diyebilirsin , çok fazla cagliyorsun sesini kıs biraz nasıl diyebilirsin , çok fazla akiyorsun biraz daha az akıver nasıl denir ki o ırmak o akarsu bir çok toprağa can olacak sonralarda , gerçeklerle yuzlestikleri zaman asamadiklari problemlerle bas etmeleri gerektiginde mental olarak kendini toparlayamayan Anna , hiç olmayan konuşmaları kafasinda kuran, bu konuşmalar üzerinden sevdiği adamı suçlayan , derin bir üzüntü duyan eşinin başkasına aşık olduğunu düşünen başka bir kadını sevdiğini düşünen , günden güne derinleşen oto kontrolünü yitiren yaptığı tercihlerin altında ezilen Anna, sahi ne yapılabilirdi , dusunuyorum bilemiyorum , sadece kötü hisettiryor , üniversite 3 . Sınıfı animsiyorum hiç okula gitmedigim gidemedegim bir dönemi tekrar yaşamak istemediğim derin bir üzüntüyle kaplı olduğum dönemi tekrar olsa yaşamak istemediğim dönemi , nedir sebebi aynı duygunun iki farkli insanda oluşturduğu farklı sonuçlar , yasamayi önemsiz hissetircek kadar hemde , birinci kesmiyor 2. Sigaramı yakıyorum uzunca düşünüyorum aşağı doğru bakıyor sonra sigaram bitince gerisin geri bilgisayar başına dönüyorum , ilk calistigim atölye gibi bir yerde eski bir binanin 3 .katında Ankara'da sitelerde .askerde soğuk koğuşta Karslı bir arkadaşın sevdiği kızın zengin biriyle evlenmesi hikyesini dinledigimi hatirliyorum bu kez , bir kez daha burkuluyor içim , yutkunamiyorum hayata sövüp kimse bu halimi görmesin diye tuvaete gidip yere çöküyor öylece fayanslari izliyorum , burnumu olabildiğince sessiz çekiyorum içime, askerlikten korkmuş bu çocuk demesinler diye , sesimi duymasinlar diye ,sahi neden bir bana zor geliyor bu hikaye düşünüyorum bulamiyorum , bu ruh halinden çıkmam biraz zamanımı alacak sanırım , Levin gibi halen hayatı sorguluyor , savaşları düşünüyor , zulümleri düşünüyor yaradılış amacimizi anlamaya çalışıyor , biraz vicdan aslında her şeyi çözecek diyorum , yaratıcıya da sitem ediyorum neden bu kadar zulüm var neden müdahale etmiyorsun diye bilmiyorum derin bir nefes almaya çalışıyorum , normale donemeye çalışıyorum , saygılarımla