Puan vermedi·112 syf.····Okunma: 14 Aralık 2025 01:25 Evet yine derin felsefe kitaplarından birini daha okumuş bulunmaktayım. Kitabı bitirdikten sonra bir “hiç” olduğumu, aslında “ben” i ben yapan özelliklerin dış etkilerin, zihnin ve mizacımın olduğunu öğrendim. Evren ve yaratılmışlar “Tanrı”nın eseridir, biz ise sadece bir makineden ibaretiz. Tanrı insanı “ iyi ve kötü” ile dünyaya göndermiştir, biz ise hangi tarafımızı beslersek “oyuz.” İnsan üzerine yazılmış güzel bir felsefik eser. Kendimi bulmak istediğim anlarda Tekrar okuyabileceğim eserler arasında.
Okumak isteyenlere mutluluklar dilerim :)