"Neee, ne anlatıyor bu adam? Yabancı bir yazarı okuduğumdan emin miyim, konu tam bir doğu/töre konusu, nasıl olur? Neyse devam et, ilerleyen sayfalarda açılacak kitap" diye düşünceler ve gazlamalarla ilk 30 sayfayı güçlükle okudum ama eşiği atlattıktan sonra önündeki çer çöp alınmış bir akarsu gibi akıp gitti kitap, birkaç saatte bitirtti kendini ve böylelikle devam etmekte isabetli bir karar verdiğimi görmüş oldum. Kitabın vermek istediği mesaja gelince; Bir trajedi bazen failin fiilinden değil, sorumluların ihmaller zincirinden doğar. Günümüzde de geçerliliğini dipdiri koruyan 'nasıl olsa biri engeller' vurdumduymazlığının muhtemel hazin sonu çarpıcı bir şekilde işlenmiş.