·192 syf.····Okunma: 14 Aralık 2025 23:20 İlk 100 sayfasını okuyup, bir okur arkadaşıma yazdığım yorumu hiç değiştirmeden inceleme olarak kaydediyorum.
Bu eser Sınıfta kaldı!
“Üzgünüm ama bana edebi bir eser olarak gelmedi, sanki lise çağı öğrencilerine bir aşk romanı yazayım, yeni nesil okumaya üşeniyor, dilini de basit tutayım, demiş gibi. Serenad benim için harika olmasa da başarılı bir eserdi. Bununla beraber beş kitabını okumuş bulunmaktayım, ancak bana artık inanılmaz basit geliyor. Şahsen okurken sıkılmadım değil. Üzerimde çok bir etki bırakacağını sanmıyorum. Çalakalem yazılmış bir eser.”
Ortaokul 8. Sınıf ya da lise çağının başlarındaki öğrencilere tavsiye ederim.