Ben bu kitapta bir aşk hikâyesinden çok bir mücadeleyi okudum.
Söylenecek çok söz var ama özü şu:
Eğer benim fikrimde değilsen,
benim düşüncelerimi kabul etmiyorsan,
benim kurduğum “krallığı” onaylamıyorsan,
o zaman zulüm sana reva görülür…
Bu bakış açısı tarihte defalarca karşımıza çıktı ve ne yazık ki çıkmaya da devam ediyor.
Bekle Beni, bireysel bir hikâyenin ötesinde; gücün, iktidarın ve tahammülsüzlüğün insan hayatını nasıl öğüttüğünü gösteren bir yüzleşme metni. Tabi yüzleşmek isteyene, kendisi gibi düşünmeyenin de fikrini önemseyene
-“Hep ben biliyorum,
sadece ben doğruyum,
ben haklıyım” diyen ucube zihniyete ters.
-asıl anlatılan, farklı olana yaşam hakkı tanımayan zihniyetle verilen sessiz ve derin bir mücadele.
#beklebeni