Puan vermedi·360 syf.··Beğendi
···Okunma: 14 Aralık 2025 00:38 Aslında çok uzun zaman önce okumam gereken bir kitaptı ama nasip bu zamanmış.
Öncelikle kitabı ilk başta sever miyim sevmez miyim içeriğine tam emin olamadım ama ilk sayfasını okuduktan sonra ilk 100 sayfasını bitirmiştim bile yazı dili, tema, sabır, problemlerin üstünden tek tek gelme gibi konularını sevdim.
Sonun güzel bittiğini düşünüyorum beklentimi karşılayan bir kitap oldu. Bu yazarın başka kitaplarını da okumayı düşünüyorum. Hâlâ benim gibi bu zamana kadar okumadıysanız okumanızı tavsiye ediyorum. Ayrıca ilk defa bir mini kitap deneyimi yaşadım çok keyifli geldi.