·152 syf.··Beğendi
···Okunma: 19 Haziran 2016 00:00 Kitap hakkında bir çok yorum okudum ve açıkçası başlangıçta kısa bir şekilde konusunu duyduğumda beklentim düşüktü daha çok Revolution tarzı bir şey bekliyordum ki en sevdiğim dizilerden birtanesiydi, bitirmeleri yazık oldu.
Kitabı okumaya başladıktan sonra zaten bir kaç sayfada yanıldığımı anladım. İlk Türk distopyası yanlış bilmiyorsam, genç bir yazar ve yazdığı ilk kitap; genellikle önyargılı oluruz böyle durumlarda ama kitabı okuyunca önyargılarınızı yıkıp geçiyorsunuz. Son derece orjinal konusu, sağlam bir kurgusu ve iyi betimlemeler ve karakterler mevcut. Kitabın son sayfasına geldiğinizde "Nasıl yani ya bitti mi şimdi" gibi tepkiler verebilirsiniz. bu da kitapta sevmediğim tek kısımdı; ince olması... Ama duyduğum kadarıyla 2. kitap dahaaaaaaaaa kalın olacakmış.