10/10
·125 syf.··
2025 11. kitabı
·
6 günde okudu
·
Okunma: 15 Aralık 2025 15:20
Kitap bittiğinde içimde buruk bi his bıraktı. Kitap adını son hikayeden alıyor. Son hikayeye kadar olan hikayeler yeterince etkilememiş gibi son hikaye vurucu bi darbe yaptı. O kadar olağan hikayeler ki kendimi her hikayede karakterlerle bağdaştırdım. Aynı hatalar, aynı üzüntüler. Dili de yalın ve anlaşılırdı. Keyifli bir okuma oldu.
Nohut OdaMelisa Kesmez · Sel Yayıncılık · 201810,5bin okunma
·
41 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.