·125 syf.····Okunma: 15 Aralık 2025 15:20 Kitap bittiğinde içimde buruk bi his bıraktı. Kitap adını son hikayeden alıyor. Son hikayeye kadar olan hikayeler yeterince etkilememiş gibi son hikaye vurucu bi darbe yaptı. O kadar olağan hikayeler ki kendimi her hikayede karakterlerle bağdaştırdım. Aynı hatalar, aynı üzüntüler. Dili de yalın ve anlaşılırdı. Keyifli bir okuma oldu.