9/10
·296 syf.··
Beğendi
·
2025 14. kitabı
·
23 günde okudu
·
Okunma: 16 Aralık 2025 02:40
Uzun zamandır okuyacaklarım arasında olan, doğum gününde bana hediye edilip bir ay da raf bekleyen kitap... Üç hafta önce elime alıp üç gün önce okumaya başladığım, bugün ise tek oturuşta 170 sayfa okuyarak bitirdiğim kitap... Bazen bazı şeyler zamanını bekliyor gerçekten. Nora'nın yaşamının sonunda başlayan hikayesi, öyle "ben sorunlar"la dans ediyor; öyle imkansız olasılıkların kıyısına demir atıyor ki uyandığım her güne "YAŞIYORUM" diye başlama ihtiyacı duyuyorum. Yaşayamadığımız hayatlar olduğunu değil, yaşamayı seçmediğimiz hayatlar olduğunu harika bir kurguyla sunmuş yazar. Bilimle temellendirmiş, hayal gücüyle süslemiş ve insan aklına indirgemiş. İçimde bir hafiflik hissi oldu bu kitabı bitirdiğim an, "Pişmanlıklar Kitabı"ndan satırlar eksildi. Daha önce veya daha geç okusam bende bu etkiyi yaratır mıydı bilmiyorum, ama şu an sadece kapağına bakarak bile kendime güvenli bir alan bulduğumu anlıyorum bu kitapla. Her şeyden vazgeçtiğinizi düşündüğünüz, hiçbir şey olamadığınıza inandığınız, hayatta kapladığınız yerin uzay-zaman kavramından öteye gidemediğini hissettiğiniz o an bu kitabı hayatınıza almanızı öneriyorum.
Gece Yarısı KütüphanesiMatt Haig · Domingo Yayınevi · 202598,5bin okunma
·
43 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.